

Het design van de website van Grenshotel de Jonckheer is enerzijds gericht op inspiratie en anderzijds op conversie. De website heeft een frisse look die in lijn staat met wat de Jonckheer wil uitstralen: een gastvrij en gezellig hotel met restaurant voor jong en oud.
Op de website zijn dynamische elementen aangebracht die de website speels houden. Naast verticaal scrollen over de pagina, kun je de contentblokken horizontaal scrollen, zodat je meer ziet in één oogopslag. Daarnaast werken deze elementen conversie verhogend. Naast een zwevend hoofdmenu is er ook een zwevend zijmenu en een reserveren knop toegevoegd die altijd direct in het zicht blijven van de gebruiker, zonder hinderlijk in beeld te staan.
Klant
Grenshotel de Jonckheer
Kleurgebruik
Typografie
- Geomanist Light
- Geomanist Regular
- Geomanist Black
Content marketing
Grenshotel de Jonckheer is wereldberoemd in de regio. Van ver voorbij Antwerpen tot over de rivieren komen gasten genieten van al het moois dat de Brabantse Wal te bieden heeft. Grenshotel de Jonckheer heeft een betrokken fanbase op social media. Aan onze banana’s de taak om deze betrokkenheid te blijven stimuleren en de fans van Grenshotel de Jonckheer te informeren en enthousiasmeren met doeltreffende content in de vorm van blogs en nieuwsbrieven én we verzorgde een compleet nieuwe social media strategie.
In het kort
Social media strategie
De volgers komen normaal gesproken niet aanwaaien. Bij Grenshotel de Jonckheer hebben ze het toch aardig voor elkaar. Het totaal aantal volgers op social media telt een kleine 8.000 leden die voornamelijk uit West-Brabant, Zeeland en Antwerpen komen. Een hoop fans om tevreden te houden en tegelijkertijd nog genoeg ruimte om de fanbase uit te breiden. Daarom ontwikkelde wij een social media strategie die in lijn ligt met de nieuwe website, om op een gepaste manier de fans betrokken te houden bij het hotel en restaurant én om nieuwe (potentiële) gasten te enthousiasmeren en te laten zien wat Grenshotel de Jonckheer te bieden heeft.


Met de vernieuwde social media aanpak zorgen we voor eenheid in de online presentatie. De website én social media platformen hebben een make-over gekregen, maar wel zodat deze in lijn liggen met elkaar. En uiteindelijk: elkaar versterken. De social media platformen zijn dus een waardevolle toevoeging geworden aan de online presentatie.

Bloggen
Bloggen is en blijft belangrijk. Met bloggen houd je nieuwe en bestaande gasten op de hoogte en zo vergroten we de betrokkenheid tussen het hotel en de gasten. Bovendien zijn blogs ook nog eens goed voor je SEO-waarde. Daarom hebben we voor Grenshotel de Jonckheer een blogplan gemaakt, zodat we continue ontwikkelingen kunnen delen en aan onze Google ranking werken.
Het leuke van bloggen is dat je je verhaal kunt vertellen op je eigen manier. Voor Grenshotel de Jockheer bloggen we vooral over nieuwtjes, maar dan wel volledig in Jonckheer stijl. Hierdoor kun je niet alleen de nieuwtjes delen, maar ook een sfeer overdragen. Zo hebben we met verschillende blogs mensen geënthousiasmeerd om gezellig te komen dineren of ontbijten of zelfs te komen werken bij Grenshotel de Jonckheer. En met succes!


SEO optimalisatie
Tijdens de migratie van de oude website naar de nieuwe website hebben we de teksten van de bestaande pagina’s herschreven en volledig nieuwe teksten geschreven voor nog te ontwikkelen pagina’s. In de eerste plaats is de leesbaarheid en de sfeer in de tekst verbeterd. Daarnaast hebben we met onze SEO-tools gekeken naar de huidige ranking van de website. Op basis daarvan is een analyse gemaakt en zijn de teksten nu helemaal SEO-proof!
Maar Google staat niet stil. En wij ook niet. We blijven de pagina’s van de website van Grenshotel de Jonckheer continu optimaliseren en houden te ontwikkelingen nauwlettend in de gaten. Alleen dan kunnen we er namelijk voor zorgen dat de Jonckheer vindbaar is en vindbaar blijft.