

Meer over dit project
Indoor Skydive VR: de meest unieke VR ervaring in de Benelux
Indoor Skydiven met een VR-bril, hoe tof is dat? Sinds 1 februari 2018 biedt Indoor Skydive Roosendaal als eerste én enige windtunnel in de Benelux de mogelijkheid om te indoor skydiven met een virtual reality bril. Hierdoor voel je niet alleen hoe het is om uit een vliegtuig te springen, je zíet het nu ook! Om dit gloednieuwe product in de markt te introduceren schakelde Indoor Skydive Roosendaal de hulp van #TeamBanana in. Het resultaat? Een toffe one page website met heel veel dynamische elementen. Ook namen we het promotieplan, social media plan en een PR-event voor onze rekening. Lees meer over deze toffe case op deze pagina.
Behaalde resultaten
Klant
Indoor Skydive VR


Mobiele designs
Mobile first: get on board
De one page WordPress website van Indoor Skydive VR sluit volledig aan bij huidige huisstijl van Indoor Skydive Roosendaal. Op de pagina vertellen we het volledige ‘Indoor Skydive VR’ verhaal. Zo kunnen bezoekers door middel van horizontaal scrollen alle informatie over het indoor skydiven met een VR-bril bekijken.




Desktop designs
Focus op beleving
De focus van de pagina ligt vooral op beleving. We trekken de bezoekers mee in de Indoor Skydive VR beleving. De one page website moet hen overtuigen om uiteindelijk Indoor Skydive sessies met VR te boeken.


Aan de linkerzijde zie je een sticky menu die de gehele tijd in beeld blijft terwijl je naar beneden scrolt.


De call-to-action is voorzien van een ‘pulse-animatie’ om zo de aandacht van de bezoeker naar de knop te trekken. Als je op de knop klikt, krijg je de promotievideo van Indoor Skydive VR te zien.
Dynamische elementen
Bezoekers meenemen in het verhaal
Door middel van dynamische elementen zoals video’s, een interactieve map en leuke weetjes over de diverse VR bestemmingen nemen we bezoekers mee in het virtual reality verhaal.






PR-event en social media management
Promotie Indoor Skydive VR
Om Indoor Skydive VR goed in de markt te zetten, hebben we een compleet promotieplan ontwikkeld. Daarbij is er een social media strategie en social media plan opgezet en uitgevoerd. Hebben we de focus gelegd op social media advertising. Daarnaast hebben we een groot PR-event voor Indoor Skydive Roosendaal georganiseerd. Hier is zowel nationale als internationale pers op afgekomen.