
Het succes van Lotus Lingerie
Het e-mailsucces van Lotus Lingerie in cijfers!
De e-mail marketing set-up van Lotus Lingerie heeft voor positieve stijgingen gezorgd. Met het juiste platform en de juiste partner is het realiseren van een efficiënte en omzetverhogende e-mail marketing flow snel en kostenefficiënt. Zo ook bij Lotus Lingerie.
Na de e-mail marketing set-up hebben we het volgende gerealiseerd:
Behaalde resultaten
Het e-mail marketing pakket van Red Banana
Welke automation mails zijn gebruikt bij Lotus Lingerie?
Wanneer je je e-mail marketing uitbesteedt aan ons, dan zijn er verschillende pakketten waaruit je kan kiezen. Lotus Lingerie heeft gekozen voor het basispakket. In dit basispakket ontvang je de set-up van de zeven belangrijkste triggers voor iedere webshop en een nieuwsbrief template. We hebben voor Lotus Lingerie dan ook de volgende triggers ingesteld:
- Welkom mail na de eerste bestelling
- Twee vergeten winkelwagen mails
- Up selling mail met aanverwante producten
- Twee win back mails
- Aankoopverjaardag één jaar na de eerste bestelling
Met behulp van deze zeven triggers blijft Lotus Lingerie constant in contact tijdens het eerste aankoopjaar van de klant. Met de verkoop van extra producten, maar ook verscheidene dankbare berichten en cadeaus, zorgt Lotus Lingerie niet alleen voor extra omzet maar ook beter klantcontact.
Wil jij ook groeien met je webshop en ben je benieuwd wat e-mail marketing voor jou kan betekenen? Maak dan een afspraak!